بهانه های بیداری من

قربانیان پرواز

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ب.ظ


تو از همه ما بیشتر از باران لذت میبردی 
رنگین کمان را بیشتر از ما دوست میداشتی
از شمردن ستاره ها تو هیج غافل نمیشدی
اینکه عاشق آسمان بودی و 
به پرواز فکر میکردی راز بین تو و خیالت بود
اینکه عاشقت بودم راز بین من و رازقی ها بود
رازت را که فاش کرد ؟ 
رازم را که فاش کرد ؟
  
کاش فریاد زده بودم که دوستت دارم 
کاش خوب به دور تو من میگشتم
کاش پشت پایت آبی نمی ریختم  
کاش قبل از اینکه پرواز کنی 
من در چشمان تو غرق میشدم

دریغ وقتی من خواب خواب بودم
آسمان تو را سهم خویش کرد 
غروب لعنتی سرانجام من شد 
شب مرا در آشوب خود کشید
شهر برای همیشه دلگیر و
فردا پریشان احوال شد
#نارین_یازان 
#قربانیان_پرواز
۹۸/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی