بهانه های بیداری من

عزیزم

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۹ ق.ظ

melody

وقتی نباشی دنیا یه عالمه غم داره و دلگیره
یادگاریات و عکسات عزیزم بغضم رو می ترکونه
دست نزار رو زخم زبونی که زدی که خیلی بد جوره
عادت تنهایی هام رو بشکن که دلم بی تو بد میمیره
دروغ بزرگی بود اگه گفتم که دوستت ندارم
آهنگهای مورد علاقت رو من هر روز گوش میدم
خیالت روبروم می رقصه و من اشک میریزم
تو باز ناز میکنی و من باز دیوونه تر میشم
به نظر میاد سالهاس دوری از من عزیزم
برگشتنت هم تقریبا غیر ممکن شده عزیزم
آرزو دارم حداقل سری بهم بزنی موقع مرگم
چه آسون و بی اشک با هم غریبه شدیم عزیزم
با رفتنت برای زندگی دیگه انگیزه ای نمی مونه
چه فرقی داره که فصل بهاره یا که زمستونه
بعد تو حال ساعتهام و روزهام غیر قابل توصیفه
برات نمی نویسم چون جوهر قلمم دیگه خشکیده
تلخ ترین حقیقت اینه که من تو رو دیگه ندارم
شیرین ترین حالم موقعیه که خیال تو رو توی سرم دارم
دیر رسیدی و زود رفتی تو علاقه ای نداشتی بهم
تقدیر هم اگه نبودیم از خدا من همیشه گله دارم
نگاه سردت باورام رو برای همیشه به هم ریخت عزیزم
درکم نکردی و غرور این مرد بد در هم شکست عزیزم
۹۷/۰۲/۱۳
#نارین_یازان
#عزیزم
#ترانه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
سهیلا عباچی

نظرات  (۲)

سلام و درود

خیلی زیبا سروده اید.

دستمریزاد, صادقانه وبا احساس . . .

 

ان شاءالله که سال خیلی خوبی داشته باشین .

موفق باشین : «لیمان_ثاقب»

 

http://assemanian.blog.ir

این قسمت خیلی عالی وپرمحتوا ست.

 

«با رفتنت برای زندگی دیگه انگیزه ای نمی مونه
چه فرقی داره که فصل بهاره یا که زمستونه


بعد تو حال ساعتهام و روزهام غیر قابل توصیفه
برات نمی نویسم چون جوهر قلمم دیگه خشکیده


تلخ ترین حقیقت اینه که من تو رو دیگه ندارم
شیرین ترین حالم موقعیه که خیال تو رو توی سرم دارم»

 

«عاشقانه های لیمان»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی