بهانه های بیداری من

این شبا

يكشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۵ ق.ظ

melody

از روزی که دیدمت خواستمت توی خواب و توی رویا
چی میشه بیای بمونی برا همیشه پیشم این شبا
من که میدونم تو هر شب با عکسام میخوابی روی ابرا
چرا با خودت و من رو راست نیستی این روزا ؟
میدونم رو پیرهنت جای دستام هر شب خیلی خالیه
میدونی جای پاهات هنوزم خالی رو گلای قالیه ؟
رنگ لبات آخه هنوز جا مونده توی باغچه ها
برق چشات هنوز می درخشه تو نگاه تمام ستاره ها
بهم اشتباهی یهوئی یه زنگ بزن همین شبا
آخه بعد تو صدای زندگی دیگه نمی پیچه این دور و برا
سکوت توی این خونه بی تو زجرآواره این شبا
بی عطر تن و نفست دل چه تنگ میشه توی خونه شبا
کاش برگردی و من هنوز نخوابیده باشم این شبا
کاش بگی دوسم داری و من هنوز بیدار باشم این شبا
کاش بیدار شم از این کابوس رفتنت همین حالا
کاش بی موقع در بزنی بیای بمونی پیشم تا آخر دنیا
می خواستم سهم من از همه عشق دنیا تو باشی این شبا
کاش میشد که همه آرزو و هوس دلت من باشم این شبا
۹۷/۰۱/۳۰
#نارین_یازان
#این_شبا
#ترانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۳۰
سهیلا عباچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی